سرمربی تیم روی میز شهرداری تبریز گفت:کوتاهی‌هایی که فدراسیون در گذشته کرده، باعث شده است تا تعداد تیم‌های لیگ کم تر شود که این نقصی بزرگ است.

شهرام سربخشیان در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قضاوت این دوره از لیگ با دوره های گذشته بیان کرد:خوشبختانه امسال بازیکنان تیم ملی به خوبی پخش شده‌اند و به همین دلیل سطح مسابقات نسبت به دوره گذشته بهتر شده با این حال بزرگترین نقصی که مسابقات لیگ دارد تعداد کم تیم ها است.
 
وی در ادامه افزود: به نظرم دلیل کم شدن تیم‌ها در لیگ برتر دلایلی دارد که از جمله آنها می توان به کوتاهی‌های فدراسیون در رده‌های گذشته اشاره کرد به طور مثال نه پخش زنده‌ای از مسابقات وجود داشته و نه این که خبرنگاران در سالن برگزاری مسابقات حاضر می شود همین موضوع کافی است تا تعداد تیم‌ها کم شود زیرا بیشتر تیم‌ها برای همین مسائل در مسابقات حاضر میشوند. 
 
سربخشیان در خصوص پخش ملی پوشان در تیم‌های مختلف گفت: این اتفاق خیلی خوب است ولی متاسفانه همه باشگاه‌ها توانایی تامین مالی همه بازیکنان را ندارند و این ممکن است به ضرر برخی باشد.
 
وی در خصوص نتایج تیمش افزود:خوشبختانه به وجود بودجه محدود عملکرد بدی نداشتیم و به نظرم خوب کار کرده ایم. همچنین ما امسال در جمع خودمان دو بازیکن چینی داریم که کمک زیادی تا این جای فصل به ما داشته است.
 
سربخشیان در خصوص درخواست باشگاه شهرداری گفت:به دلیل آنکه مسابقات لیگ به مدت یک ماه تعطیل است و بازیکنان چینی ما می‌خواهند که راهی کشورشان شوند ما درخواست کردیم که دو بازی پایانی زودتر از موعد برگزار شود زیرا در دو تیم رقیبت ما که آینده سازان و صنعت نفت آبادان است ملی پوش حضور ندارد به همین دلیل ما نامه ای ارسال کردیم ولی هنوز جوابی نگرفتیم.
 
سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری تبریز در خصوص میزبان شانس تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک بیان کرد:رئیس جدید فدراسیون بینگ بینگی است و همه را می شناسد به امید خدا نفراتی که توسط علی قارداشی انتخاب می شدند نفراتی باشند که بتوانند به تیم ملی کمک کنند تا نتیجه لازم را بگیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار