پینگ پنگ بازان راهی بوداپست می شوند

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران جهت کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی مالزی ، 29 دیماه راهی رقابت های پروتور جهانی مجارستان می شود

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعضای تیم ملی مردان ایران را در رقابت های پروتورجهانی مجارستان ، نیما عالمیان ، افشین نوروزی و پوریا عمرانی تشکیل می دهند . سرمربیگری این تیم با جمیل لطف الله نسبی است و عبدالرضا قاضی هم به عنوان نماینده وزارت ورزش این تیم را همراهی می کند .

مسابقات پروتورجهانی مجارستان طی روزهای 30 دیماه تا 4 بهمن ماه در دو بخش انفرادی و دو نفره برگزار می شود و بعد از آن قرار است نیما عالمیان به همراه نوشاد عالمیان در صورت بهبودی و پوریا عمرانی با هزینه شخصی عازم آلمان برای شرکت در پروتورجهانی آلمان به عنوان یکی از معتبرترین مسابقات پروتور جهان شوند . این رقابت ها نیز از روز هفتم بهمن ماه شروع خواهد شد .

سرپرست اموردبیری و سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز در مورد لغو سفر تیم ملی بانوان به اردو و پروتور جهانی مجارستان به سایت فدراسیون گفت : منتفی شدن سفر این تیم به درخواست سیما لیموچی سرمربی این تیم صورت پذیرفت . محمود نظری در این باره افزود : بر اساس گزارش سرمربی تیم ملی بانوان با توجه به سطح بالای این رقابت ها و همچنین عدم آمادگی میزبان برای برپایی اردوی مشترک قرار شد این سفر در تاریخی دیگر انجام شود .
 
وی همچنین در مورد غیبت نوشاد عالمیان در سفر به مجارستان گفت : متاسفانه نوشاد پس از آسیب دیدگی که برایش در مسابقات لیگ برتر رخ داد ، هنوز کاملا بهبود نیافته ولی او با وجود غیبت در پروتور مجارستان در صورت رسیدن به شرایط لازم در رقابت های آلمان حاضر خواهد شد . 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار