سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی گفت: رقابت‌های لیگ بسیار سنگین و غیر قابل پیش بینی است زیرا بازیکنان ملی پوش در تیم‌های مختلف پخش شده است.

فرهادی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تغییرات لیگ تنیس روی میز نسبت به دوره گذشته بیان کرد: بزرگترین تفاوت این دوره با دوره‌های گذشته را می‌توان به  حضور بازیکنان ملی پوش در چند تیم اشاره کرد. ما شاهد هستیم که دیگر رقابت‌ها به صورت دو قطبی نیست چند تیم مدعی در مسابقات حضور دارند و به همین جهت نمی‌توان قهرمان این دوره را پیش بینی کرد.

فرهادی در خصوص عملکرد شاگردانش گفت: از عملکرد تیم راضی هستم و با اختلافی که با تیم دوم جدول دارم با آسودگی بیشتری در ادامه گام برمی‌داریم ولی با این حال نمی‌توانیم بگوییم که قهرمان هستیم.

سرمربی پتروشیمی بندر ماهشهرافزود: باشگاه پتروشیمی در پینگ پنگ از قدیمی‌ترین باشگاه‌ها است و علاوه بر پینگ پنگ در رشته‌های دیگر هم عملکرد خوبی دارد. این باشگاه همچنین به تیم ملی کمک‌های خوبی می‌کند و خوشبختانه به دلیل مدیریت خوبی که دارد بازیکنان با آرامش خاطر به رقابت می‌پردازند.

فرهادی در بخش پایانی صحبت‌هایش در خصوص درصد شانس موفقیت تیم ملی تنیس روی میز در رقابت‌های انتخابی المپیک ومسابقات مالزی با توجه به تغییرات صورت گرفته در فدارسیون تصریح کرد: فکر می‌کنم با برنامه ریزی دقیق و خوب تیم ملی موفق باشد. خوشبختانه بازیکنان هم در شرایط مناسبی هستند و می‌توانند به خوبی نتیجه بگیرند.

وی در ادامه افزود: با حضور قارداشی در راس فدراسیون که خود از جامعه پینگ پنگ است می‌توان به موفقیت امیدوار بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار