رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال حدود ۵ مجوز تولیدات صنایع دانش‌بنیان در استان اردبیل صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید حامد عاملی افزود: بحث حمایت از تولید صنایع دانش‌بنیان از امسال در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل قرار گرفته که از ابتدای سالجاری با مشارکت جهاد دانشگاهی، بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری استان اردبیل کمیته‌ای در راستای حمایت و توسعه صنایع دانش‌بنیان در اردبیل تشکیل شده است.

وی گفت: امیدواریم که با تشکیل این کمیته بتوانیم گام به گام طرح‌ها و ایده‌های دانش‌بنیان را در استان اردبیل مورد توجه هر چه بیشتر قرار دهیم تا تولیدات صنایع دانش‌بنیان در استان اردبیل افزایش یافته و این حوزه را در استان اردبیل به تولید تجاری و صنعتی برسانیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: از ابتدای امسال حدود 5 مجوز برای تولیدات صنایع دانش بنیان در استان اردبیل صادر شده و استان اردبیل در این زمینه دارای ظرفیت‌های مناسبی است که باید فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در استان اردبیل افزایش یابد و با حمایت و ایجاد واحدهای صنعتی دانش بنیان در استان اردبیل شاهد افزایش ارزش افزوده در استان اردبیل با شیم.

عاملی تصریح کرد: در رابطه با افزایش میزان صادرات محصولات دانش‌بنیان عوامل متعددی دخیل است که اگر بتوانیم تولید این محصولات را در استان اردبیل بر مبنای توسعه صادرات قرار دهیم، قطعا موفقیت‌های بیشتری در این حوزه را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط در حزوه صادرات باید شرایط را به نحوی تسهیل کنند که صادر کننده بتواند به طور مناسب فعالیت‌های خود را در این زمینه افزایش دهد.

انتهای پیام/ ت

برچسب ها: اردبیل ، صدور ، مجوز ، صنایع ، دانش ، بنیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.