عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با توجه به حضور نوبخت در فراکسیون رهروان ولایت احتمالاً بودجه ۹۵ این هفته به مجلس می‌رسد.

"غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی" در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون تأخیر دولت در ارائه لایحه بودجه سال 95 گفت: به احتمال زیاد دولت بودجه ۹۵ را این هفته به مجلس می‌رساند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه فردا محمدباقر نوبخت، در جلسه فراکسیون رهروان ولایت حضور می‌یابد اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این جلسه حضور یابد، به نظر می‌رسد که این هفته لایحه بودجه به مجلس ارائه شود.

وی افزود: در این جلسه توجیهی و تصمیم‌گیری طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است در مورد چگونگی ارائه برنامه ششم توسعه و بودجه سال 95 و دائمی کردن قوانین بحث و گفتگو شود.

جعفرزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دولت به دلیل تاخیر در ارائه لایحه بودجه ملزم به ارائه لایحه چند دوازدهم است تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که کشور را به صورت علی‌الحساب اداره نکنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه ملزم کردن دولت به ارائه لایحه چند دوازدهم حاکی از اداره کشور به صورت علی‌الحساب است گفت: برای کشوری که در تحریم اقتصادی قرار داشته، مقید کردن دولت به چنین قوانینی درست نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۶ دی ۱۳۹۴
باسلام ودرود برجانباز سرافراز اسلام جناب اقای دکتر جعفرزاده عزیز . امیدواریم دربودجه موضوع مربوط به (بازنشستگان پیش ازموعدمصوبه سال86) راببینند .
آخرین اخبار