خاطره بازی جهانبخش در سالن میلاد

بابک جهانبخش 25 دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با قطعه «بی تو میمیرم» خاطره بازی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بابک جهانبخش که با اجرای کنسرت‌های شهرستان زمستان 94 را آغاز کرده بود به همت شرکت اکسیر نوین در شب‌های  24 و 25 دی نیز در سالن میلاد نمایشگاه در 4 سانس به روی صحنه رفت.

خاطره بازی جهانبخش در سالن میلاد

جهانبخش کنسرت خود را با قطعه «طهران» آغاز کرد و بعد از سلام و خوش آمدگویی به هواداران خود و انرژی خوبی که از تشویق‌های حاضران در سالن گرفته بود امیدواری خود را برای گذراندن یک شب خاطره‌انگیز دیگر کنار مخاطبان خود را بیان کرد و گفت: آهنگ شاد بسیاری را برای امشب آماده کردیم و بعد به سراغ اجرای قطعه «تو چشمای منی» رفت و مورد استقبال هوادارانش نیز قرار گرفت.

خاطره بازی جهانبخش در سالن میلاد

جهانبخش بعد از اجرای آهنگ دوم به طرفداران خود گفت: «امشب یک مقدار متفاوت‌تر اجرا خواهم کرد و بعضی از آهنگ‌هایم را باید در خلوتتان و در ماشین شخصی گوش کنید زیرا در کنسرت‌ها مخاطب زیادی ندارند اما امیدوارم که آهنگ‌های خوبی را بتوانم برایتان اجرا کنم» و با اجرای قطعه «مدار بی‌قراری» کار خود را ادامه داد. بعد از این قطعه با مقدمه‌ای درباره آهنگ بعدی و اشاره به این نکته که قطعه «بی‌تو میمیرم» را برای اولین بار در کنسرت سال 92 اجرا کردم و این آهنگ برای اولین بار بود که شنیده میشد و قبل از کنسرت حتی پخش هم نشده بود. در آن زمان حال خوبی را برای مخاطبانش رقم زد و دوباره می‌خواهم آن را امشب اجرا کنم.

خاطره بازی جهانبخش در سالن میلاد

«اعتراف»، «رویای شیرین» و «منو نگاه کن» از دیگر قطعاتی بود که جهانبخش اجرا کرد و قبل از خواندن قطعه «اکسیژن» از نامگذاری آلبومش با این نام و نوع نگاهی که بعد از آلبوم «من و بارون» بوجود آمده بود نام آن را  را بی‌احساس تلقی میکردند و اکنون خوشحالم که ارتباط خوبی شما با این قطعه برقرار کردید.

خاطره بازی جهانبخش در سالن میلاد

در طول اجرا با همنوایی و زمزمه‌های خود به گفته جهانبخش صحت بخشیدن و بعد از اتمام آهنگ از نوازنده ارکستر سمفونیک ملی ترانه یوسف پور دعوت کرد که به روی صحنه بیاید و اجرای متفاوتی از قطعه «حواست نیست» را با فضایی آرام و دلنشین تقدیم هوادارن خود کرد.

خاطره بازی جهانبخش در سالن میلاد

خواننده آلبوم «من و بارون» با اشاره به اینکه این قطعه برای من تولدی دوباره بود و حس خاصی نسبت به آن  دارم و حتی به یاد دارم  روز اولی که با رضا صادقی عزیز شروع به خواندن این اثر کردیم چه حالی داشتم که واقعا قابل توصیف نیست و امیدوارم شما هم خاطره خوبی با این آهنگ داشته باشید و اجرایی با همراهی خوب و یکنواخت مخاطبانش داشت و قطعه «صدای عشق» و «چی شده» که با این قطعه جهانبخش به عرصه موسیقی معرفی شد و با کلی خاطرات خوب و یه دنیا عشق بعد از تولد 10سالگی این اثر آن را اجرا کرد وبا نواختن پیانوی رضا تاجبخش به اجرای قطعه «خونه» پرداخت که حال و هوای متفاوت و خوبی را رقم زد و «مثل همه» که قطعه ای تازه ای بود  را نیز اجرا کرد.

دقایق پایانی کنسرت خواننده محبوب این روزهای موسیقی پاپ بیان کرد: برای پایان این شب خاطره انگیز یک قطعه سرد آماده کرده ام و روزی که این اثر  رو میساختم فکر نمیکردم که بتوانم در چهار فصل اجرا کنم و با امید به این که شاهد بارش برف در تهران باشیم. قطعه «برف» را با فضای جالب و کلیپی که در نمایشگر بارش برف را نشان میداد به شب نوستالژیک خود خاتمه داد .




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار