هفته بیست‌و‌دوم مسابقات کورس اسب‌دوانی پاییزه گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در این هفته۶۲ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در هفت دور هزار و هزار و ۵۵۰ متری به رقابت پرداختند .

در دور اول این مسابقات اسب‌های ترکمن سه تا ۶ ساله و هشت تا ۱۶ امتیازی با هم رقابت کردند که کمال دالیجه‌عطا با اسب امپراطور دریا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت.

در رقابت دور دوم که بین اسب های سه تا هفت ساله و صفر تا ۱۲ امتیازی برگزار شد نادر صالح‌پور با اسب لیدیا اول این میدان شد.

دور سوم هم بین اسب های دوخون سه تا ۱۱ ساله با امتیاز هندیکاپ اجرا شد که عیدمحمد غراوی با اسب بای بای مقام اول دور سوم را بدست اورد.

در دور چهارم هم رقابت بین اسب‌های سه تا پنج ساله برگزار شد که نادر صالح‌پور با اسب هچ دیو اول این میدان شد.

دور پنجم هم رقابت بین اسب های دوخون دو ساله و هشت تا ۱۶ امتیازی بود که بنیامین جرجانی با اسب ساواش به عنوان نفر اول پیروز این میدان شد.

دور ششم هم اسب های دوخون دو ساله و ۱۶ تا ۲۶ امتیازی به میدان رفتند و بنیامین جرجانی با اسب گلاسکو زود تر از سایرین از خط پایان گذشت.

دور پایانی هم رقابت بین اسب های دوخون دو ساله و دو تا ۱۴ امتیازی برگزار شد که ستار مهرانی با اسب قزل داغ  نفر برتر این دور شد.

در این رقابت‌ها نادر صالح‌پور و بنیامین جرجانی هر کدام با کسب دو مقام نخست بهترین چابکسواران هفته لقب گرفتند.

در پایان ۵۴۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت‌گانه اهدا شد.

هفته‌های بیست‌و‌سوم و بیست‌و‌چهارم این رقابت‌ها، اول و دوم بهمن‌ماه در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.