دستگیری تفنگداران آمریکایی نشان داد ایران تردیدی برای پاسخ دندان شکن به شیطنت دشمن ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ آیت الله محسن محتهد شبستری در خظبه های امروز نماز جمعه تبریز با بیان اینکه دستگیری تفنگداران آمریکایی نشان داد ایران تردیدی برای پاسخ دندان شکن به شیطنت دشمن ندارد؛ گفت: دشمن یک بار دیگر فهمید که ایران از آمادگی کاملی برای مقابله با شیطنت ها برخوردار است.
 
امام جمعه تبریز با تاکید بر نقش سپاه پاسداران در حفظ امنیت ملی و حراست از حریم کشوربیان کرد : توقیف شناورهای آمریکا و دستگیری سربازان متجاوز این کشور پیام روشنی برای غرب داشت و آنان متوجه شدند که اگر دست از پا خطا کنند نیروهای نظامی ایران با تمام قدرت و قاطعیت جوابشان را خواهند داد. و این اقدام نشانگر هوشیاری نیروهای نظامی کشورمان در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی بود.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگر سخنان خود  با اشاره به سالروز تاسیس قرارگاه خاتم الانبیا سپاه، آن را به عنوان الگویی در عرصه مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی معرفی کرده و خواستار همکاری بیشتر با این مجموعه برای نقش آفرینی در عمران و آبادانی کشور شد.
 
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت  با تاکید بر لزوم مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت : مراحل مختلف انتخابات به عنوان حق الناس است و سلامت انتخابات در کشورمان با دقت همه دست اندرکاران اجرا و نظارت به طور کامل تامین می شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: مردم در انتخاب کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دقت کنند تا اصلح ترین افراد انتخاب شوند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین  هدف آل سعود را متشنج کردن فضای خاورمیانه عنوان کرد وگفت:  علی رغم دستگیری تعدادی از حمله کنندگان به سفارت عربستان در تهران،مشهد و عدم مسئولیت ایران در این ماجرا، آل سعود صرفا به خاطر متشنج کردن فضا دست به اقدامات خصمانه می‌زند و آن را به پای دولت می‌نویسد.
 
وی اضافه کرد: عربستان در نشست اتحادیه عرب موفق به جلب نظر تمامی کشورها علیه ایران نشد و در نهایت آنان یک بیانیه خشک و خالی صادر کردند؛ در این نشست لبنان و عراق مخالف بیانیه ضد ایرانی اتحادیه عرب بودند.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یادآور شد: اعدام شیخ نمر، به فضل الهی طومار آل سعود را در هم خواهد پیچید، سران عربستان به سقوط نزدیک شده‌اند. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.