امام جمعه موقت همدان گفت: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند چرا که شرکت در انتخابات موجب بقای انقلاب است.

مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت اله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان گفت: برای انتخاب اصلح بررسی کنید و مواضع افراد را مطالعه کنید و ببینید تاکنون چکار کرده‌اند. 

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افراد کاندیدا، ستادهای اجرایی و نظارت، شورای نگهبان و مجریان انتخابات مباحثی را که از سوی مقام معظم رهبری مطرح می‌شود را به صورت عملی مد نظر قرار دهند.

امام جمعه موقت همدان با تاکید بر اینکه انتخابات یکی از امتحانات بزرگ این روزها است، افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری همه افراد حتی آنهایی که نظام را قبول ندارند، باید در انتخابات شرکت کنند.

آیت‌اله موسوی اصفهانی اضافه کرد: برای ماندن امنیت و قدرت و صلابت همه افراد باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شرکت کنند.

وی یادآور شد: کسانی که دغدغه انقلاب را دارند در این امتحان حضوری گسترده داشته باشند.
امام جمعه موقت همدان همچنین بر مبحث آگاهانه رأی دادن و انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: برای انتخاب اصلح بررسی کنید و مواضع افراد را مطالعه کنید و ببینید تاکنون چکار کرده‌اند.

وی ادامه داد: باید بررسی و تحقیق شود تا انتخاب اصلح انجام شود.

آیت اله موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه برخی از افراد هزینه زیادی برای انتخابات می‌کنند، اضافه کرد: هزینه زیاد، فریب افکار عمومی است که مردم نیز با بصیرت در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.