سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پول دادن زیاد به بازیکنان هنر نیست و امیدوارم بتوانم مقامی در شان فوتبال خوزستان کسب کنم.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عبداله ویسی با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص موفقیت استقلال خوزستان در نیم فصل نخست لیگ برتر اظهار کرد: قبل از اینکه در مورد ویسی صحبت کنم ، باید ببینیم ، باشگاه استقلال از نظر ساختار رر این فصل از ما چه انتظاراتی داشته است. در فصل گذشته نتایج ضعیفی کسب کردیم اما مدیران از من حمایت کردند. سال اول بازیکنان با تجربه خوزستانی را آوردیم که تیم را در لیگ بماند و من هم دنبال بازیکنانی بودم که عیار لیگ برتری داشته باشند.
 
وی ادامه داد: سال گذشته به من گفتند اگر تیم در لیگ بماند یعنی قهرمانی. امسال هم  مسئولان  پشتوانه بزرگی برایمان  بودند. من هم با خیال راحت کارم را دنبال کردم و بازیکنانی انتخاب کردم که زود قانع نشوند و تا آخر فصل برای کسب مقامی در شان فوتبال خوزستان بجنگند.
در این فصل  چه قهرمان شویم و  چه نشویم مهم موفقیت مان بود که خوشبختانه تا به حال به آن رسیدیم.
 
سرمربی استقلال خوزستان درباره خط دفاعی شان گفت: در 2 سال‌ گذشته استراتژی تیم مان دفاع منطقه ای بود و به همین دلیل گل هم زیاد می خوردیم. این مسئله تجربه بسیار خوبی برای من شد زیرا در فوتبال  اول گل نخوردن مهم است و شکر خدا نیز در این فصل   دفاع بسیار خوبی داریم.
 
ویسی افزود: وقتی سرمربی فلسفه‌ای داشته باشد باشگاه هم حمایت کند تا در راه سخت قهرمانی موفق باشیم. تلاش من بر این است که از بازیکنانی استفاده کنم که جوان هستند و در آینده ای نزدیک می توانند به فوتبال کشورمان کمک کنند. پول دادن به بازیکن هنر نیست، استفاده بهینه از بازیکن مهم است و برنامه ریزی باشگاه استقلال خوزستان در نیم فصل نخست نیز همین بوده است.
 
وی در مورد اینکه پدیده نیم فصل چه تیمی است ، افزود: بدون شک تیم استقلال خوزستان پدیده لیگ پانزدهم بوده است. بازیکنان با این بضاعت و بودجه توانسته‌اند موفق عمل کنند و اگر می‌توانستم تمام بازیکنان فولاد نوین را در این فصل به استقلال می آوردم. در برف و باران می روم دیدار لیگ دسته یک را تماشا می کنم و  وقت خانواده ام را برای جذب بازیکنان جوان و با استعداد می‌گذارم.
 
سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه چقدر شانس قهرمانی دارند گفت: به قهرمانی فکر نمی‌کنم ،اگر بگویم سهمیه بگیریم می گویند از تیمش تعریف کرده است. تلاش ما این است که نتایجی در خور نام فوتبال خوزستان کسب کنیم و امیدوارم در ادامه راه بازیکنان به خود مغرور نشوند.
 
ویسی در باره رقابت با همنام تهرانی شان اظهار داشت: وقتی 17 هفته این رقابت و کش و قوس را داشته‌ایم می‌توانیم 13 هفته دیگر هم آن را ادامه دهیم و در کورس باشیم.
 
وی در مورد شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازیکنان وضعیت مناسبی نداشتند. از قبل از بازی می‌دیدم که بازیکنان فضا را سینمایی می‌دیدند و  من هم شاید آن روز در حد خودم نبودم.
 
ویسی در مورد ZBZ تیمش خاطرنشان کرد: زهیوی، بیت سعید و زبیدی  مثلث هجومی  تیم من هستند. البته در این بین فرشاد جان‌فزا و روح‌الله سیف‌الهی را داریم اما آنها بازیکنان سوسنگردی هستند و با یکدیگر توانسته‌اند بهتر  هماهنگ شوند.
 
سرمربی استقلال خوزستان در مورد مشکلش با سیف‌الهی یادآور شد: مسئله‌ خاصی بین من و روح اله نبود وقتی یک بازیکن 3 اخطاره می‌شود از ترکیب بیرون می‌اید مطمئن باشید به تیم برمی‌گردد و  امیدوارم این اتفاق  هر چه زودتر رخ دهد.
 
ویسی در پایان یادآور شد: از همه خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم می‌خواهم بیشتر  تمرکزم روی تیم باشد. امیدوارم دل مردم خوزستان که به جز فوتبال هیچ دلخوشی ندارند را شاد کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار