رئیس هیات دوچرخه سواری استان گلستان گفت: دوچرخه سواران هیات گلستان 16 بهمن ماه با رکاب زدن با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

مجتبی زنگی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: همایش دوچرخه سواری با حضور 200 تا 300 دوچرخه سوار در روز 16 بهمن ماه مصادف با دهه فجر و همایش بین المللی دوچرخه سواری ucl خواهیم داشت و این همایش را در شهرستان گرگان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در این همایش هر فرد علاقمندی می‌تواند با دوچرخه خود رکاب بزند و حضور داشته باشد.

زنگی در ادامه تصریح کرد:‌همچنین 23 بهمن ماه مسابقات قهرمانی حرفه‌ای دوچرخه سواری را در شهرستان گبند کاووس خواهیم داشت که سی رکاب زن حرفه‌ای از سطح استان در این مسابقه شرکت می‌کنند و جوایز نقدی به آنها تعلق می‌گیرد.

وی در خصوص کمبود بودجه خاطر نشان کرد:‌همه استانها با کمبود بودجه مواجه هستند اما ما به وسیله اسپانسرهای محلی که داریم فعالیت‌هایمان را ادامه می‌دهیم.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان گلستان بیان کرد: با توجه به اینکه در فصل سرما به سر می‌بریم تمرینات رکاب زنان‌نمان بیشتر بدنسازی است اما در یک مسیرهایی می‌توانند پا بزنند و در حد آمادگی نسبی خود را حفظ کنند تا در فصل بهار به آمادگی کیفی برسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار