مهاجم تیم ملی امید کشورمان در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: برای بازی با قطر کاملا تمرکز داریم و می خواهیم برتری خود را به آنها نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مطهری که در دیدار مقابل سوریه گل اول تیم ملی کشورمان را به ثمر رساند و به مهرداد محمدی پاس گل داد در گفتگو با سایت AFC درباره دیدار مقابل قطر گفت تیم کاملا برای این بازی متمرکز است.

ستاره نفت تهران که سال گذشته جایزه ارزشمندترین  بازیکن مسابقات قهرمانی زیر23 سال غرب آسیا را درقطر کسب کرد، گفت: حفظ این  روند حیاتی است. ما هر 9 امتیاز سه بازی مرحله گروهی  را می خواهیم .

ما کاملا روی بازی بعدی خود مقابل قطر متمرکز هستیم. آنها یکی دیگر از حریفان دشوارما هستند و در خانه بازی می کنیم ، می خواهیم برتری خود را به آنها نشان دهیم.
ما می خواهیم قهرمان شویم. ما فقط برای راهیابی به بازی های المپیک ریو اینجا نیامده ایم.

مطهری، بهترین بازیکن جوان فصل گذشته لیگ برتر ایران، به تمجید از نقش هم تیمی های خود در کسب موفقیت مقابل سوریه پرداخت و گفت :خوشحالم که گل اول مسابقات را به ثمر رساندم. اما این اتفاق تنها به دلیل حمایت خوب هم تیمی هایم امکان پذیر شد. البته، من در زمان مناسبی در جای مناسب قرار گرفته بودم.
من همیشه ترجیح می دهم به فکر تیمم باشم. من بیشتر در مورد بازی پیش رو فکر می کنم. هر بازی حکم  بازی فینال را برای من دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار