شهردار اصفهان از اعلام آمادگی این شهر برای میزبانی اجلاس کمیته اجرایی کنفدراسیون جهانی بیس‌بال و سافت بال در اردیبهشت‌ماه در ایران و شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مهدی جمالی نژاد در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی بیس‌بال و سافت بال در هتل عباسی با بیان اینکه استان اصفهان به عنوان مرکزی‌ترین استان ایران ظرفیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوانی را دل خود جای داده است، اظهار کرد: استان اصفهان 107 شهر و یک هزار و 833 روستا دارد که هر کدام بسترهای مفیدی را در زمینه‌های مختلف گرد آورده‌اند.

وی با اشاره به تنوع اقلیمی و آب و هوایی در استان افزود: در شرق اصفهان کویر بی‌نظیری وجود دارد و در شمال اصفهان تاریخ قدیمی و کهن نهفته است و غرب استان شهرهای سرسبز و زیبایی را در کنار رودخانه زاینده‌رود دارد.

وی ادامه داد: استان اصفهان در رشته‌های ورزشی مختلف ورزشکاران قابلی دارد و گستره اقلیم و آب و هوا سبب شده تا هم‌اکنون ورزشی‌های هوازی، قدرتی، استقامتی، آبی و برفی را در استان داشته باشیم..

وی تصریح کرد: در حال حاضر اصفهان با 13 شهر جهان همچون سن‌پترزبورگ، کوالالامپور، فلورانس و ... روابط خواهرخواندگی دارد و عضو سازمان‌ها و مجامع جهانی همچون سیتا، مترو پلیس، آیریس، آی سی سی ان است.

وی با بیان اینکه اصفهان در حوزه‌های ورزشی به صورت فعالانه عمل می‌کند و برگزاری تورنمنت‌های مختلف ورزشی همچون المپیک ورزشی جانبازان بخشی از این فعالیت‌ها است، تصریح کرد: شعار من به عنوان شهردار اصفهان ارتقا دیپلماسی ورزشی شهر است که به‌طور حتم ورزش بیس‌بال و سافت بال نیز جزو آن خواهد بود.

جمالی نژاد افزود: اصفهان آمادگی دارد میزبان تورنمنت بیس‌بال و سافت بال شهرهای خواهرخوانده شود.

وی ادامه داد: اصفهان آمادگی دارد در صورت استقبال کنفدراسیون جهانی بیس‌بال و سافت بال به مناسبت هفته اصفهان در اردیبهشت‌ماه میزبان اجلاس کمیته اجرایی این کنفدراسیون شود. 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.