ساختمان های جدید پاسگاه های پلیس راه باهدف ایجاد تحولی جدید در سیستم حمل ونقل جاده ای استان وهمچنین به منظور رضایتمندی بیشتر مردم ازمسائل و مشکلات جاده ای احداث می شود.

ساخت ساختمان های جدید پلیس راه با تکنولوژی های به روز وپیشرفته دراستان اصفهانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، فرمانده پلیس راه کشور در بازدید از تعدادی از این ساختمان ها گفت: استان اصفهان به دلیل شبکه معابر و نظارت جاده ای خوب ومناسب نسبت به دیگر استان های کشور برتری دارد اما باید تلاش خود را در این امر بیشتر کند.

فرمانده پلیس راه کشور در ادامه با اشاره با این مطلب که نمی توان همچون دوره های گذشته از نیروی انسانی در بحث جلوگیری از تخلفات ونوع تردد در جاده ها استفاده کرد افزود: به زودی سامانه های کنترلی پلیس راه نصب وبه لحاظ مکان های استقرار پلیس ،سازه های جدیدی ایجادمی شود که می تواند به نظارت ورسیدگی بیشتر وبهتر پلیس در بخش مشکلات جاده ای کمک فراوانی کند.

فرمانده پلیس راه کشور در ادامه خاطر نشان کرد: سیستم های نظارتی وکنترلی پلیس در حال یک تحول جدی است و استان اصفهان به عنوان یکی از استان های مطرح کشوردر حوزه ترافیک ،نصب دوربین های جدید کنترلی ،نظارت برحمل ونقل مسافران وهمچنین ایجاد سازه های جدید در پاسگاه های پلیس می تواند در ارائه خدمات بهتر به مردم مارا در این امر یاری کند تاشاهد شرایط بهتری درحوزه ترافیک وحمل ونقل عمومی کشور شویم.

همچنین در این بازدید مهندس آدم نژادمعاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای نیزایجادطرح ساختمان های جدید پاسگاه های پلیس را ه در استان اصفهان را مطلوب توصیف کرد وگفت: بایاری خداوند و باجمع بندی نظرات تمامی اعضای مربوطه، این طرح بررسی می شود وپس از یک نتیجه گیری کلی در تمامی نقاط کشور مورد بهره برداری قرارمی گیرد.

وی گفت: این ساختمان ها برگرفته از تکنولوژیهای جدید وبه روز می باشد که از کیفیت بهتری نسبت به ساختمان های قبلی برخوردار است وامید است که بتوان براین اساس شاهد تحول بهتری در این زمینه باشیم.  

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.