معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ریگان از استقبال بانوان از این کارگاههای آموزشی مهارتهای زندگی خبر داد وگفت: به زودی این کلاسها در تمامی روستاهای شهرستان اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ،به همت امور بانوان فرمانداری ومشاورین شبکه بهداشت ریگان کارگاه اموزشی مهارتهای زندگی در بخش گنبکی ریگان با حضور 30نفر از بانوان این بخش برگزار گردید .

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ریگان در حاشیه این کارگاه اموزشی گفت : به منظور مدیریت مطلوب در زندگی وبرطرف شدن معضلات خانوادگی این کارگاه اموزشی به مدت سه روز در بخش گنبکی برگزار شد .

محمد رحیمی اظهار داشت: این کارگاه اموزشی که از اول هفته با کلاسهای قرانی اغاز گردید در طول هفته نیز با هماهنگی که با مشاورین شبکه بهداشت صورت گرفت بانوان مهارتهای زندگی را فرا گرفتند .

وی تصریح کرد ضرورت آموزش مهارتهای زندگی، مهارت کنترل خشم، پیامدها و روش های مواجهه با خشم، مهارت حل مسئله و تصمیم گیری، مهارتهای ارتباط موثر، نقش رفتارهای کلامی و غیرکلامی در ارتباط، مهارتهای شروع و تداوم ارتباط، مهارت تفکر خلاق و اشاره به موانع موجود در پرورش خلاقیت و..نیز در این دورها به انها پرداخته شد .

رحیمی اظهار داشت: این کلاسها در قالب قبل از ازدواج وبعد از ازدواج می باشند که بتوانیم زندگی خوبی را برای خانوادها فراهم سازیم .

وی گفت: این دورها ویژه بانوان می باشند ودر اینده با برنامه ریزیهای صورت گرفته برای اقایان نیز این دورها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: مهارت ، زندگی ، ریگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.