فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران گفت: ما بدون هیچ توجهی به خطرات از حاکمیت ملی خود دفاع می‌کنیم.

ما بدون هیچ توجهی به خطرات از حاکمیت ملی خود دفاع می‌کنیم
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد رضا نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش گرامیداشت شهدای خبرنگاران و روز بسیج رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر دستاوردهای توقیف شناورهای آمریکایی اظهار داشت: ما باید از حاکمیت ملی خود دفاع کنیم چه دستاوردی داشته باشد و چه کار خطرناکی باشد، اصل بر این است که ما از حاکمیت ملی خود دفاع کنیم، زمانی که کسی بدون مجوز وارد مرزهای ایران شود باید با وی برخورد قانونی صورت بگیرد حتی اگر دستاوردی نداشته باشد.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین درباره تماس‌هایی برای آزاد کردن ملوانان آمریکایی گفت: اگر کاری صورت گرفته بر اساس تصمیمات شورای امنیت ملی و مقررات بین‌المللی بوده است، جمهوری اسلامی همیشه رفتار قانونمدارانه‌ای در قبال همه کشورها داشته و از مرز قانون تجاوز نکرده است. درباره این مسئله ساعاتی لازم بود تا کارهایی مانند بازجویی از ملوانان صورت بگیرد که این کار انجام شد و آنها آزاد شدند.

وی در ادامه درباره نقش رسانه‌ها در انتخابات گفت: باید از وحدت و با آرامش دنبال کردن انتخابات، صحبت کنیم. تمامی مسئولین در هر نهادی باید به خدمت بپردازند و اگر با این دیدگاه به انتخابات نگاه کنیم نیازی به حرص زدن و دعوا کردن برای رای آوردن وجود ندارد و هر کسی که رای می‌آورد با مسئولیت سنگینی روبرو است که باید از حق این ملت در برابر مستکبران دنیا دفاع کند.

سردار نقدی در بخش پایانی سخنانش درباره نقش رسانه‌های در جریان نفوذ اظهار  داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که بدون ذکر مصداق، خصوصیات جریان نفوذ را برای مردم بازگو کند. همین تلاشی که آمریکا برای موجه نشان دادن خودش انجام می‌دهد که به دست عوامل نفوذ صورت می‌گیرد، عواملی که می خواهند چهره آمریکا را بزک کنند و خشونت‌ها و خیانت‌هایی را که علیه ملت ایران به کار برده است را نادیده بگیرد و کوچکترین سیگنال مثبت ظاهری آنها را بزرگ جلوه دهند همین عوامل جریان نفوذ هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دفاع ، آمریکا ، نقدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار