فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت: برای تکمیل بیمارستان 126 تختخوابی اسلام آباد غرب به 10 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: برای تکمیل بیمارستان 126 تختخوابی اسلام آبادغرب به  10 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

افشین کریمی در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان اسلام آبادغرب، ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت این پروژه اعلام کرد: کار ساخت بیمارستان 126 تختخوابی اسلام آبادغرب با پیشرفت فیزیکی 84 درصدی ادامه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه  این بیمارستان برای تکمیل به 10 میلیاردو 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد،  تصریح کرد: این بیمارستان در شش طبقه احداث و مجهز به بخش های اداری، رادیولوژِی، بستری داخلی، مراقبت‌های ویژه بخش ICU و CCU بخش بستری زنان و زایمان و بخش بستری کودکان و 10تخت برای بخش نوزادان  می باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: در سال 94 اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون تومانی برای  این پروژه مصوب شده که تاکنون یک میلیاردو 750 میلیون تومان از این مبلغ تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار اسلام ابادغرب در این بازدید از معاون وزیر در خواست کرد با توجه به اینکه اسلام آبادغرب قطب درمانی غرب استان کرمانشاه است، با پیگیری لازم جهت اختصاص بودجه، به روند اجرایی این طرح سرعت بخشیده شود تا نیاز درمانی غرب استان مرتفع گردد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.