فرمانده انتظامی گچساران گفت: طی 9 ماه اخیر 288 کیلوگرم انواع مواد مخدر در حوزه گچساران کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج علی‌کرم بازیان  با بیان اینکه امنیت بزرگترین شاخصه توسعه و پیشرفت جامعه است، اظهار کرد: امنیت و تأمین امنیت از دیرباز در زندگی بشر مهم بوده و نقشی استراتژیک در توسعه و آرامش جوامع انسانی داشته است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیروی مقتدر و ضامن امنیت جامعه است، افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تأسی از قوانین و منویات مقام معظم رهبری خود را ملزم به تأمین امنیت مردم در همه سطوح می‌داند.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران تصریح کرد: در این راستا نیروی انتظامی گچساران همواره در تلاش برای ایجاد محیط امن و فضایی همراه با آرامش برای شهروندان این شهرستان بوده است.

بازیان بیان کرد: نیروی انتظامی گچساران برای تأمین امنیت مردم گچساران اقدامات مختلفی در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و انتظامی انجام داده است.

وی با اشاره به فعالیت نیروی انتظامی گچساران طی 9 ماه اخیر عنوان کرد: این نیرو و کارکنان خستگی‌ناپذیر آن با تلاش‌های شبانه‌روزی و عملیات‌های ویژه پلیسی طی 9 ماه اخیر اقدامات قابل قبولی برای امنیت گچساران داشته‌ است.

بازیان از کشف 288 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی 9 ماه اخیر خبر داد و گفت: نیروی انتظامی گچساران در این مدت موفق به کشف انواع و اقسام مواد مخدر از جمله صنعتی و معمولی شده و تلاش خوبی در حوزه مواد مخدر از خود نشان داده است.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران ادامه داد: در این راستا 256 نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

بازیان از شناسایی و دستگیری 13 باند در حوزه‌های مختلف از جمله سرقت و جعل اسناد خبر داد و گفت: افزون بر این 65 خودرو نیز از باندهای خلاف و قاچاقچیان نیز توقیف و ضبط شده است.

انتهای پیام /ف
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.