رئیس انجمن راگبی ایران گفت: شرایط بد مالی انجمن مانع برگزاری اردوهای بلند مدت برای تیم ملی است.

حسن میرزا آقا بیگ در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از شرایط بد مالی انجمن ابراز نارضایتی کرد و در این باره گفت: مسابقات رنکینگ آسیایی راگبی در اسفندماه برگزار می‌شود اما انجمن به دلیل شرایط نامناسب مالی هنوز اردوی تیم ملی را آغاز نکرده است.
 
وی افزود: براساس بودجه‌ای که در اختیار ماست دو اردو برای تیم ملی در نظر گرفته شده است که اردوی اول یک دوره برای آمادگی و تست ورزشکاران برای شرکت در این رقابت‌ها است و اردوی بعدی 10 روز پیش از شروع رقابت‌ها برگزار می‌شود.
 
رئیس انجمن راگبی گفت: هر چند این مدت زمان اردو برای تیم ملی کافی نیست اما چاره‌ای نداریم و در حد توانمان فعالیت می‌کنیم در حالی که رقبای ما در این رقابت‌ها تمرینات مداوم با بهترین امکانات را دارند.
 
رئیس انجمن راگبی گفت: مسابقات رنکینگ آسیایی برای همه کشورها مهم است چون اگر در این رقابت‌ها به مقامی دست یابند در مسابقات آسیایی سال آینده شرکت می‌کنند در غیر این صورت این رقابت‌ها را از دست می‌دهند.
 
وی افزود: بحران مالی شرایط تیم ملی را تحت تأثیر قرار می‌دهد چون برگزاری اردوها در مدت زمان کم باعث ایجاد فشارهای روحی و روانی می‌شود و از این جهت برعملکرد تیم ملی در مسابقات مؤثر است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار