صادقی استاندار قم گفت: در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم بر ضرورت مشارکت ادارات دولتی برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ استان قم که در آستانه سال ۹۵ در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی جلب رضایت مسافرین و زائرین نوروزی را نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان دانست.

صادقی استاندار قم بیان کرد: ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی در شهر قم باید بیش از سایر شهر‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

رضایی مدیرکل میراث فرهنگی عنوان کرد: طراحی سامانه میزبان یار جهت ارائه اطلاعات واحدهای اقامتی قم برای سهولت دسترسی مسافران و سطح اشغال پذیرش مسافران است..این سامانه جهت معرفی واحدهای اقامتی و اطلاع رسانی

وی افزود: کار جمعی کلیه کمیته‌ها منجر به ارائه بهترین خدمات از سوی کل استان به مسافرین و زائرین می‌‌شود.

وی عنوان کرد: در راستای نظارت بر وضعیت خانه‌های مسافر غیرمجاز جلسات متعددی با حضور نهادهای مختلف از جمله ادار کل تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت برگزار شده است تا از فعالیت آن‌ها جلوگیری شود.

رضایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بیان کرد: فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در ایام عید و تعطیلات زیاد می‌شود به گونه‌ای که دلال‌ها از این فرصت سودجویی می‌کنند و مسافران را به سمت خانه‌های غیرمجاز هدایت می‌کنند از این رو نیازمند همکاری و پیگیری مسئولان در این امر هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:سیستم حمل و نقل نیازمند کنترل و بازرسی است تا از گران فروشی در بلیط‌ها جلوگیری صورت گیرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.