نایب رئیس شورای شهر چناران گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که شهرداری باید به آن بپردازد، ایجاد انگیزه و رغبت برای سرمایه گذاران است که تهیه بانک اطلاعاتی از سرمایه‌ گذاران بومی اولین اقدام ویژه در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، نایب رئیس شورای شهر چناران گفت: ضرورت توسعه متوازن شهر از بابت پروژه های سرمایه گذاری و همچنین، مدیریت واحد برنامه ریزی جامع برای سرمایه گذاری، ایجاب می کند شهرداری برای سال آینده محوریت برنامه های خود را به این موضوع اختصاص دهد.

دکتر ابوالقاسم دشتی افزود: برای اینکه بتوان برنامه هر شهر و خدمات رسانی بهینه را به مدیران شهر واگذار کنیم نیاز است که یک برنامه ریزی اساسی در خصوص مسائل اقتصادی داشته باشیم که این برنامه ریزی ها میتواند در تسریع هر چه بیشترپروژه های شهری تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

وی افزود: سرمایه گذاری یکی از نیازهای مهم جامعه است و امروزه یک شهر زمانی توسعه می یابد که با نگاه ویژه به بخش خصوصی موجبات درآمد پایدار در شهرداریها را به وجود آورد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه حوزه سرمایه‌ گذاری نیازمند یک کار نظام‌ مند و سازمان‌ یافته است، افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که شهرداری باید به آن بپردازد، ایجاد انگیزه و رغبت برای سرمایه‌ گذاری است.

نایب رئیس شورای شهر چناران بیان کرد: اولین گام برای اقدام ویژه در حوزه سرمایه ‌گذاری، تهیه بانک اطلاعاتی از سرمایه‌ گذاران بومی است.

دکتر دشتی با تاکید براینکه باید برای سرمایه‌ گذاری فرصت سازی کنیم، بیان کرد: تکریم سرمایه ‌گذار و ایجاد بار مثبت روانی یکی دیگر از ضروریات برای جذب سرمایه‌گذار است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر چناران ادامه داد: ضرورت دارد مدیریت شهری چناران راهکارههای لازم را برای فراهم شدن زیرساختهای سرمایه گذاری برای سال ۹۵ در شهر چناران آماده کند.

انتهای پیام//ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.