دادستان خرم آباد از خرید و فروش مغازه های شهرک صنوف زاگرس خرم آباد به صورت دستی و قولنامه ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رازانی گفت: در جلسات گذشته مشکلات شهرک صنوف زاگرس خرم آباد مورد بررسی قرار گرفت که در این جلسه مقرر شد مالکان حقیقی و حقوقی این شهرک خلع ید شوند.

وی افزود: قرار است بعد از بررسی همه جوانب امر با درخواست بانک حکم ورشکستگی شرکت پیروز پرور اعلام شود و بر اساس ضوابط نسبت به تعیین تکلیف شهرک صنوف زاگرس خرم‌آباد و مالکان و مدعیان اقدام شود.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه پیگیر تعیین تکلیف شهرک صنوف زاگرس خرم آباد هستیم گفت: بر اساس گزارش بانک ملی در سال‌های گذشته اطلاعیه‌ ای در کنار مغازه‌ های این شهرک نصب شده که در این اطلاعیه به موضوع در رهن بانک بودن ملک مورد نظر اشاره شده است اما علی‌رغم این هشدار مغازه‌ ها به واسطه‌ قولنامه‌ های دستی خرید و فروش شده‌اند.

رازانی افزود: پس از بررسی حجم بدهی‌های بانکی و ارزش املاک شهرک صنوف زاگرس خرم‌آباد نسبت به اخذ تصمیم درست اقدام خواهیم نمود.

در سال ۷۹ به منظور خروج اصناف آلاینده از شهر، شهرداری خرم آباد توافق‌نامه‌ ای با سرمایه‌گذار بخش خصوصی منعقد می‌کند و مقرر می‌شود سال ۸۱ فاز اول آن به بهره‌برداری برسد.

شخص سرمایه‌گذار اینطرح در سانحه هوایی سال ۸۰ فوت می‌کند که بعد از این اتفاق مشاور وی که صاحب شرکت پیروز پرور بوده زمام امور را در دست می‌گیرد و متعهد می‌شود ظرف مدت شش ماه تا یکسال این واحدها را از طریق پیش فروش به صورت استاندارد به واحدهای صنفی تحویل دهد.

این شرکت در سال ۸۵ تعداد ۱۴۲ واحد خارج از استانداردهای فنی و مهندسی آماده تحویل کرد که ۷۳ واحد از آن ‌ها بابت بدهی شرکت به تصرف شهرداری درآمده و ۶۹ واحد دیگر توسط همان شرکت به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده است.

سال ۸۹ مدیرعامل شرکت پیروز پرور به علت مشکلات مالی وکالتنامه تام‌الاختیار به شخص حقیقی دیگری می‌دهد و شهرک را با تمام مسئولیت ‌ها و تعهدات به وی واگذار می‌کند.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: فروش ، واحد ، شهرک ، صنوف ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.