معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: از مجموع 11 هزار و 745 نفر سواد آموز توافق شده با تهران 9 هزار و 360 نفر جذب داشته ایم که نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته ایم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بهمن امید قائمی با اشاره به سیاست های اجرایی خود اضهار کرد: تشکیل جلسات قطبی مسئولان سوادآموزی مناطق و نواحی جهت همفکری وهم اندیشی جهت بهبود کیفیت، برگزاری جلسات مستمر با ارگان هایی که توافق نامه امضاء نکرده اند، بازرسی منظم و مرتب از حوزه های امتحانی ، کلاسها توسط کارشناسان ، معاونین و مسئولین ادارات تنها بخشی از این سیاست های اجرایی هستند.

وی ادامه داد: شناسایی و ساماندهی و حمایت تشکل های مردم نهاد، استفاده از ظرفیت کارشناسان و معلمان رسمی در حق التدریس ها، تولید محتوا ی مناسب ساده و کاربردی درسی و کمک درسی با استفاده از نویسندگان ، معلمان و اساتید ، حوزه دانشگاه بخش دیگری از سیاست های ما هستند.

معاون سوادآموزی استان، توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در سوادآموزی استان و مناطق و نواحی و ارزشیابی از طرح های را از دیگر سیاست های خود ذکر کرد و گفت: تشکیل جلسات با روسای آموزش و پرورش مناطقی که کمتر جذب داشته اند، برنامه ریزی هم اندیشی با حضور استاندار، فرمانداران و شورای پشتیبانی روسای ادارات و تقدیر از مناطقی که فعالیت چشمگیر داشته اند، پیگیری و برنامه ریزی اجرایی مسابقات طرح خواندن با خانواده حلقه های کتابخوانی و برنامه تحکیم سواد، استمرار و اجرای کامل طرح های ابلاغی مقام عالی وزارت از جمله طرح سوادآموزی، تعامل با سایر معاونت های اداره کل در برنامه های اجرایی و ...از دیگر سیاست های ما هستند.

همچنین مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن برشمردن انتظارات و نگاه ویژه مسئولان استان نسبت به جایگاه سوادآموزی؛ بر سیاست های استان و بخصوص اداره کل آموزش و پرورش در خصوص حمایت از بخش سوادآموزی تاکید کرد.

قائدیها تصریح کرد: ادغام سوادآموزی در آموزش و پرورش به این علت انجام شد که سوادآموزی بتواند از تمام ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش استفاده کند و در جهت دستیابی به اهداف بهتر گام بردارد. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.