مرحله سوم مسابقات دو گانه كاپ آزاد دبي با حضور ورزشكاران دوگانه و سه گانه كار جهانی در شهر دبی امارات متحده برگزار شد.

افتخاری ديگر از بانوی دوگانه كار ايرانی به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مرحله سوم مسابقات دو گانه كاپ آزاد دبی  با حضور ورزشكاران دوگانه و سه گانه كار جهانی در شهر دبی امارات متحده برگزار شد.

در این مسابقات ماندانا دهقان منشادی از جمهوری اسلامی ایران با پوشش مناسب اسلامی توانست رقبای خود را پشت سر بگذارد و همانند مرحله دوم كه یك ماه پیش در همین كشور برگزار شد، به مقام قهرمانی رسیده و بر روی سكوی اول بایستد.

این گزارش حاكی است كه ماندانا دهقان منشادی كه به عنوان ورزشكار آزاد و با همكاری فدراسیون سه گانه در این مسابقات شركت كرده بود، توانست در رده سنی 20 تا 29 سال زودتر از رقبای عرب و اروپایی خود از خط پایان بگذرد و به مقام قهرمانی برسد.

شایان ذكر است كه این مسابقات در 5 مرحله برگزار می شود كه در پایان هر ورزشكاری بتواند امتیاز بیشتری كسب كند مقام قهرمانی را بدست خواهد آورد.

 سه مرحله از این مسابقات برگزار شده و ماندانا دهقان در دو مرحله دوم و سوم شركت و به مقام قهرمانی رسیده و تنها به دلیل صادر نشدن ویزا نتوانسته در مرحله اول حضور پیدا كند.

 با این حال در صورت كسب نتایج و امتیازات بالا توسط این ورزشكار ، احتمال قهرمانی وی در كل مسابقات كاپ آزاد دبی بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار