مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های لازم و با تشکیل جلسات متعدد محل احداث تصفیه‌خانه شهر سی‌سخت به متراژ دو هزار متر در اختیار آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سیدعلی لدنی‌نژاد در جمع شورای معاونین این اداره کل با اشاره به اهمیت اجرای طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سی‌سخت اظهار کرد: اجرای این طرح یکی از اولویت‌های اصلی شرکت آبفای استان در شهرستان دنا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: رعایت دقیق مسایل زیست محیطی و کاهش میزان خسارات احتمالی به منابع طبیعی در روند اجرای طرح تصفیه‌خانه سی‌سخت از دغدغه‌های اصلی شرکت آبفای استان و مشاور طرح است.

لدنی‌نژاد عنوان کرد: طرح تصفیه‌خانه سی‌سخت برای جمعیتی بیش از 11 هزار نفر و تا سال 1420 پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود برخی معارضات در زمینه تعیین محل احداث تصفیه‌خانه با شهرداری و منابع طبیعی وجود داشت، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب بیش از پنج سال درگیر مسائل اداری برای تملک زمین محل احداث تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت بود.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های لازم و با تشکیل جلسات متعدد محل احداث تصفیه خانه شهر سی‌سخت به متراژ 2 هزار متر در اختیار آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای شهری استان یادآور شد: با حضور میدانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین استاندار در محل احداث طرح و پیگیری‌هایی که در این رابطه انجام گرفت کار تعیین تکلیف تملک محل احداث تصفیه خانه سرعت بیشتری به خود گرفت.

لدنی‌نژاد گفت: امیدواریم که با تعیین تکلیف محل احداث تصفیه‌خانه سی‌سخت روند احداث این طرح سرعت بیشتری بگیرد و شهروندان سی‌سختی از مزایای این طرح بهره ببرند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.