به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خیرایی به اجرای طرح و برنامه های متعدد در اداره طرح و برنامه اشاره کرد و افزود : مقایسه تاثیر روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال و روش تدریس سنتی نشان می دهد که میزان یادگیری دانش آموزان در روشهای تدریس پویا و نظام مند بیشتر است .
وی افزود : به منظور ارتقاء دانش تخصصی معلمان و آشنایی بیشتر آنها با روش های نوین تدریس و بهره مندی از تجارب برتر طرح نظارت بالینی کیفیت بخشی به روشهای تدریس معلمان در مدارس لرستان اجرا می شود تا معلمان با آمادگی و نشاط بیشتر بتوانند در مسیر کیفیت بخشی به آموزش و پرورش دانش آموزان حرکت کنند .
وی این طرح را در چند مرحله خلاصه کرد و گفت : در این طرح سرگروههای آموزشی دروس مختلف با نظارت بر تدریس معلمان امکان بهره مندی از تجارب برتر آموزشی و روش های فعال تدریس را برای آنان فراهم می کنند تا با نقاط قوت و ضعف خود بیشتر آشنا شده و به تجزیه و تحلیل تدریس خود مبادرت کنند .
انتهای پیام/ف