شهردار دهدشت با بیان این‌که ورود به مسایل حاشیه‌ای مانع خدمات‌رسانی به شهروندان این شهر شده است گفت: شورای شهر یاری‌گر شهرداری دهدشت باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛جواد تخشا مشکلات مدیریت شهری دهدشت را ناشی از نبود منابع مالی پایدار در این شهر دانست و اظهار داشت: ساخت و سازها به علت سخت‌گیری در تسهیلات راکد شده و دریافت عوارض به کمترین میزان ممکن رسیده است.

شهردار دهدشت تصریح کرد: تجهیزاتی در ادوار گذشته به صورت اقساطی خریداری شده که بخشی از درآمد شهرداری برای کسری بدهی گذشته پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اختلافات شورای شهر و ناهماهنگی در تعامل با شهرداری با طبیعی خواندن اختلاف دیدگاه 9 نفر در یک مجموعه با شهردار افزود: این اختلافات در روند خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان خلل وارد کرده است و می‌طلبد اعضای شورا مانند گذشته شهرداری را یاری کنند.

تخشا خاطرنشان کرد: سال گذشته اعضای شورای شهر همنوایی و تعامل خوبی با مدیریت شهری داشتند و همین تعامل سازنده باعث به روز شدن پرداخت حقوق پرسنل شده بود.

وی، با بیان این‌که در اوایل انتصاب به عنوان شهردار حقوق معوقه 5 ماهه پرسنل را پرداخت کردم افزود: اکنون به علت مشکلات مالی و نبود درآمد پایدار پرداخت حقوق با مشکل مواجه شده و باعث نارضایتی آنان شده است.

تخشا اختلافات شورای شهر و تنش‌های ایجاد شده در شهرداری را مورد اشاره قرار داد و افزود: مسائل حاشیه‌ای باعث شد به کارگران، پرسنل و شهروندان ضربه وارد شود.

شهردار دهدشت تصریح کرد: امیدوارم اعضای شورای شهر ضمن اختلاف دیدگاه و سلیقه در ارائه خدمات به شهرداری کمک کنند تا مشکلات موجود بیش از این دامنه‌دار نشود.

تخشا افزود: شهرداری برای درآمد مالی پایدار طرح‌هایی به شورای شهر پیشنهاد داده که در صورت موافقت و تصویب می‌توان بخشی از کسری مالی را جبران کرد.

این مسئول ساماندهی باجه‌های بازار روز و احداث مجتمع تجاری را از جمله برنامه‌های پیشنهادی به شورا در جهت ایجاد منابع مالی عنوان کرد و گفت: این 2 طرح می‌تواند در درآمدزایی شهرداری مؤثر باشند.

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.