مدیر مرکز آموزش شهید سرداری سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از کسب رتبه اول کشوری در حوزه آموزش ضمن خدمت کارکنان توسط این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمدزاده با اعلام این مطلب افزود: این مرکز در حوزه آموزشهای ضمن خدمت کارکنان با یکصد و بیست و یکهزار و 60 نفر ساعت آموزش، رتبه اول کشوری را در بین مراکز آموزش جهادکشاورزی استانهای کشور کسب نمود.

وی گفت: این مرکز طی سال گذشته بیست هزار و 177 نفر روز و در مجموع یکصد و بیست و یکهزار و 60 نفر ساعت به کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و ادارات تابعه آموزشهای لازم را ارائه کرده است.

محمدزاده ادامه داد: کسب رتبه برتر کشوری با 11 شاخص ارزیابی شده است که از این شاخص ها می توان به درصد میزان تغییر رفتار و درصد سنجش یادگیری فراگیران اشاره نمود.

مدیر مرکز آموزش سازمان جهادکشاورزی استان ضمن تشکر از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهادکشاورزی استان در همراهی این مرکز و موفقیت بدست آمده خاطر نشان کرد: این مرکز طی سه سال اخیر برای دومین بار است که رتبه اول کشوری در حوزه آموزشهای ضمن خدمت را کسب نمــوده که این امر جــدیت و تلاش مسئولین و کارکنان مرکز آمــوزش را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال 93 سرانه آموزشی 61 ساعت بوده و 75 درصد دوره های آموزشی تخصصی بودند، گفت: آموزش کارکنان سازمان با یافته های علمی جدید تحقیقاتی با ماموریت های وزارت جهادکشاورزی هماهنگ بوده که از ارکان مهم کشاورزی به شمار می آید و در این راستا توانمندسازی نیروهای حرفه ای و کاربردی دست اندرکار حوزه تولید و نظارت از اولویت های مهم مرکز آموزش قرار دارد.

گفتنی است: این مرکز با دارا بودن امکانات علمی و آموزشی مجهز از سال 75 تاکنون بالغ بر 3 هزار نفر دانشجوی فارغ التحصیل در رشته های کارشناسی و کاردانی علمی کاربردی داشته است و هم اکنون بیش از 300 نفر دانشجو در این مرکز در 10 رشته کاردانی و 5 رشته کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.