معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 30 کیلومتر روشنایی در جاده‌های اصلی استان در سال آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛ پژمان نیک‌اقبالی ، با اشاره به جاده یاسوج به بابامیدان گفت: مشکل اصلی جاده یاسوج به بابامیدان در کیلومترهای اول پیچ تنگ کناره است که با جایگزین کردن جاده جدید مشکل این جاده حل می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به چهار خطه کردن جاده دشت‌روم افزود: اداره راه تلاش می‌کند کل جاده دشت‌روم را به جاده جدید متصل کند که عملیات تعریض برای چهار خطه کردن این مسیر در حال انجام شدن است.

وی اظهار کرد: آسفالت کردن جاده دشت‌روم به دلیل شرایط آب و هوایی متوقف شده که ظرف چند روز آینده این جاده آسفالت می‌شود.

وی به نصب گاردریل و نیوجرسی در مناطق خطرآفرین استان اشاره و اظهار کرد: در مسیرهای خطرآفرین گاردریل و نیوجرسی نصب می‌شود که در پلیس راه یاسوج ـ اصفهان این کار انجام شده و در سایر مسیرهای استان نیز انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه جاده‌های استان روند رو به رشدی را دنبال می‌کنند، افزود: سال آینده 30 کیلومتر از جاده‌های اصلی استان مجهز به سیستم روشنایی می‌شوند.

نیک‌اقبالی با بیان اینکه حذف نقاط حادثه‌خیز، چهار خطه کردن جاده‌ها و نصب علائم روشنایی در دستور کار است، گفت: در حال حاضر 63 کیلومتر جاده چهار خطه در استان وجود دارد که 30 کیلومتر آن ظرف دو سال اخیر اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک 30 کیلومتر جاده چهار خطه به جاده‌های استان اضافه می‌شود
انتهای پیام /گ
برچسب ها: روشنایی ، جاده ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.