نوری کلوانی گفت:محسن فروزان امشب را بازداشت است و فردا به دادسرای فرهنگ و رسانه می آید و وجدی متواری است که امیدوارم فردا خودش را معرفی کند.

فروزان بازداشت، احسان وجدی متواری است/عذر خواهی کنند، کاظمی گذشت می کندحمید کلوانی نوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: احسان وجدی و محسن فروزان چندی پیش در خبرگزاری و رسانه‌ها به جهت لکه‌دار نمودن حیثیت ورزشی و اجتماعی فرهاد کاظمی و باشگاه سیاه‌جامگان مطالبی را برخلاف واقع به دور از حقیقت  به موکلان نسبت داده که در قانون مجازات اسلامی آمده که اگر امری را صریح به شخصی نسبت دهند .که آن امر طبق قانون جرم باشد و مدعی نتواند صحت ادعای خود را اثبات کند مجرم است.

این عمل فروزان و وجدی نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است که شامل جرایم افترا و توهین نیز می‌باشد به همین دلیل شکایتی بر علیه آقایان در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح و رسیدگی که پرونده به شماره 940154در شعبه دوم بازپرسی تشکیل و پس اظهار نامبردگان و عدم حضور ایشان جلب سیار صادر شده است وفروزان بازداشت و احسان وجدی فعلا متوالی است.
وی ادامه داد: توصیه من به احسان وجدی این است فردا در جلسه رسیدگی حضور پیدا کند و با عذرخواهی از فرهاد کاظمی و مجموعه باشگاه سیاه‌جامگان دنیای ورزش خود را به خطر نیاندازد.

معاونت حقوقی و سخنگوی باشگاه سیاه‌جامگان در پایان گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با فرهاد کاظمی داشتم ایشان عازم اردوی ترکیه هستند اما وی اعلام داشت در صورت اینکه آقایان عذرخواهی و ابراز پشیمانی کنند از آنها گذشت خواهد کرد بنابراین در صورت عذرخواهی آقایان و ابراز پشیمانی  گذشت صورت می‌گیرد و تمام سعی و تلاش ما این است که این پرونده به خبر و خوشی به پایان برسد و فروزان نیز به دنیای ورزشی خود بازگردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار