رمضانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: حضور نمایندگان قم در اردوی تیم‌های ملی کبدی و دوچرخه سواری فراخوانده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم؛ یک دوچرخه سوار قمی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در بخش کراس کانتری دعوت شده است و از اول بهمن‌ماه وارد اردوی تیم ملی خواهد شد.

رمضانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: سجاد طاهری دوچرخه سوار پرتوان قمی برای تصاحب پیراهن تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ در حضور ۴ دوچرخه سوار دیگر به تیم ملی فراخوانده شده است و اردوی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.

وی افزود: در این مرحله از اردو ورزشکاران رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان شرکت خواهند کرد و کادر فنی تیم ملی با توجه به نتایج کسب شده، نفرات بر‌تر را برای حضور قدرتمند تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ انتخاب خواهند کرد.

رمضانی بیان داشت: در رشته کبدی ساحلی نیز یک ورزشکار قمی به نام محمدحسن معصومیان پس از درخشش در مسابقات لیگ بر‌تر کبدی ساحلی به تیم ملی دعوت شده است و برای حضور در مسابقات ۲۰۱۶ ویتنام آماده می‌شود.

وی تصریح کرد: این اردوی آماده سازی با حضور ۱۷ نفر از بر‌ترین کبدی کاران جوان کشور برگزار می‌شود که با توجه به ارتقای جایگاه رشته کبدی در قم امیدوار به افزایش تعداد نفرات دعوت شده به تیم ملی از قم در آینده هستیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.