امام‌جمعه قزوین گفت:برخی متخلفان با «قانون‌خواری» قصد عادی‌سازی تخلفات را دارند که چنین رویکردی مشکل ساز است و باید با این پدیده با جدیت برخورد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ آیت‌ الله عبدالکریم عابدینی در دیدار سردار مهدی محمودی، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین اظهار کرد: کارهای ارزشمندی از سوی نیروی انتظامی استان قزوین صورت گرفته و موفقیت‌های بسیار خوبی در این حوزه به دست آمده است که جای تقدیر دارد.

وی تأکید کرد: کارهایی که نیروی انتظامی انجام می‌دهد تکمیل کننده فعالیت‌ سایر دستگاه‌های مرتبط است و اگر همکاری و هماهنگی خوبی بین دستگاهها باشد نتیجه کارها مطلوب تر خواهد شد.


امام‌جمعه قزوین به قانون‌گریزی برخی متخلفان اشاره و خاطرنشان کرد: امروز متخلفان با «قانون‌خواری» قصد عادی‌ کردن تخلفات را دارند و چنین رویکردی مجریان قانون را با مشکل همراه می‌کند لذا باید با این پدیده با جدیت برخورد شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآورشد: مسئولان برای حفظ امنیت، رفع مشکلات مردم و اجرای قانون باید با جدیت و قاطعیت وارد شوند تا سایر دستگاه‌ها نیز همراهی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.