فرماندارسلطانیه بر ضرورت راه اندازی خانه های گردشگری در سلطانیه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از زنجان؛خالقی با ذکر این نکته که رویکرد دولت در حوزه گردشگری مثبت است افزود: برای توسعه درآمدهای اقتصادی در شهرستان از همه ظرفیتها استفاده شود.

فرماندار شهرستان سلطانیه پیشنهاد کرد، خانه های گردشگری به منظور اقامت و اسکان گردشگران در شهر سلطانیه راه اندازی شود تا درآمدهای این بخش مستقیما به خانواده ها اختصاص یابد و باید بستر سرمایه گذاری را برای مردم آماده کنیم و با راه اندازی و اطلاع رسانی از نحوه فعالیت خانه های گردشگری، رونق اقتصادی را در سلطانیه افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه با راه اندازی سایت اینترنتی برای این امر و درج اطلاعات خانه های گردشگری اعم از تصاویر خانه-امکانات موجود-نحوه رزرو و شماره های تماس امکان استفاده گردشگران را به سهولت فراهم نماییم، تصریح کرد: به این منظور،کمیته اجرایی با مسولیت شهرداری- دبیری میراث فرهنگی و عضویت شورای شهر، بنیاد مسکن، اصناف و راه و شهرسازی تشکیل شود.

فرماندار شهرستان سلطانیه با بیان اینکه گردشگران فقط برای دیدن اماکن تاریخی سفر نمی کنند، متذکر شد: ارتباط با مردم نحوه برخورد مردم با مسافران نیز از اهداف گردشگران می باشد وبه منظور جذب بیشتر گردشران از شیوه های جدید -ابتکار و نوآوری استفاده کرد

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.