مدیرکل حوزه هنری استان اردبیل گفت: نمایشگاه آثار برگزیده دور دوم جشنواره عکس تعاون در محل نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ امیر رجبی در مراسم بازگشایی این نمایشگاه به برگزاری ۱۸ نمایشگاه هنری از ابتدای سال اشاره کرد و افزود: اولویت نمایشگاه‌ها معرفی و نمایش تولیدات هنرمندان بومی بود و با این ‌وجود آثار مطرح هنرمندان سایر استان‌ها نیز در برخی نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشته شد.

وی بابیان اینکه در برخی نمایشگاه‌ها آثار جشنواره‌ها و مسابقات ملی و بین‌المللی به نمایش گذاشته‌شده است، تأکید کرد: این مهم باهدف توسعه دید هنرمند و آشنایی با آثار برگزیده ملی و جهانی مورد توجه است.

مدیرکل حوزه هنری استان با اذعان به اینکه نمایشگاه عکس تعاون ازجمله نمایش تولیدات یک جشنواره ملی است، افزود: ۲۲ قطعه عکس در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

رجبی مفهوم تعاون در فرهنگ اقوام را محوری‌ترین موضوع دور دوم جشنواره عکس تعاون عنوان کرد و متذکر شد: جشنواره عکس تعاون در دور نخست با ۲۷ قطعه عکس و در دور دوم با ۲۳ قطعه عکس منتخب به نتیجه رسیده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پنجم بهمن‌ماه همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ از این نمایشگاه بازدید نمایند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.