عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: مهم‌ترین اولویت نمایندگان مجلس دهم باید پرداختن به نیازهای معیشتی و مطالبات اقتصادی مردم باشد.

محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اولویت‌ اصلی نمایندگان مجلس دهم اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در دستور کار مجلس دهم باشد مقابله با تهدیداتی است که از سوی غرب و آمریکا به بهانه فعالیت‌های هسته‌ای و دفاعی ایران مطرح می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یک نماینده باید در مقابل تهدیدها بایستد و شجاعانه در برابر زورگویی‌ها از منافع ملی دفاع کند، گفت: خطر گروه و جریان‌های تکفیری در منطقه امنیت ملی ما را تهدید می‌کند که یک نماینده باید درک درستی از تهدیدها داشته باشد.

انبارلویی تاکید کرد: مهمترین موضوعی که در مجلس باید مورد توجه قرار گیرد، پرداختن به نیازهای معیشتی و مطالبات اقتصادی مردم است، به ویژه محرومین و مستضعفین مشکلات عدیده‌ی معیشتی دارند که نیازمند تصمیم گیری کارآمد و اثرگذار است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه ادامه داد: دولت یازدهم در اوایل سال 92 وعده داده بود که مشکلات اقتصادی 100 روزه حل شوند اما بیش از 2 سال از عمر دولت می‌گذرد اما هنوز مشکلات اقتصادی به قوت خود باقی است.

وی با بیان اینکه دولت باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهد، افزود: مجلس نیز باید کمک کند تا با اجرای دقیق سیاستهای اقتصاد مقاومتی، مشکلات اقتصادی کشور هرروز کاهش یافته و شاهد بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۳ دی ۱۳۹۴
تا به حال که به گفته های خود عمل نکردید و ما بنا به فرموده رهبری پای صندوق امدیم و رای دادیم که نظام تضعیف نشود ولی نماینده ها به وعده های خود عمل نکردند.
تا کی ایثار ؟
تا چند دهه از خود گذشتگی ؟
مگه یک انسان چند سال عمر دارد که چهل سال دنبال وعده های دروغین باشد.
آخرین اخبار