عضو کمیسیون آموزش گفت: مشکل فرهنگیان با شعار حل نمی‌شود پس چرا هیئت رئیسه اقدام کارآمدی انجام نمی‌دهد؟

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم احمدی لاشکی در نطق میان دستور 5 دقیقه‌ای امروز صحن علنی گفت: یاد شهیدان دفاع از حرم و مقابله با اشرار خصوصا شهیدان حوزه انتخابیه‌ام را که یکسال اخیر رنگ و بوی خاصی را به شهرمان داده‌اند گرامی می‌دارم.

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت اظهار داشت: همچنین جا دارد 22 دی 57  که سالروز تشکیل شورای انقلاب به فرموده امام خمینی(ره) است را تبریک بگویم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات سپس به هیئت رئیسه مجلس و اعضای کمیسیون آب و کشاورزی تذکر داد و بیان داشت: مجلس مسئولیت تعیین حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی را به شما سپرده است پس تأخیر و تعلل جایز نیست.

وی افزود: مجلس با سپردن این مسئولیت به کمیسیون انتظار دارد که هرچه سریعتر این طرح بررسی شود به همین دلیل خدمت دکتر رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی می‌گویم که با فوریت، دقت و سرعت این طرح را تصویب نمایید.

احمدی تصریح کرد: همکاران محترم در این مدت محدود بیش از 100 نفر شما در نطق و تذکرات خود مطرح کردید که چرا بعد از گذشت یک و نیم سال از بازنشست فرهنگیان پاداش پایان خدمت آنان هنوز داده نشده است.

وی با تأکید بر اینکه شعار و حرف بس است تصریح کرد: با سخن و شعار مشکل فرهنگیان حل نمی‌شود پس چرا هیئت رئیسه اقدام کارآمدی در این راستا انجام نمی‌دهد.

نماینده نوشهر با تذکر به رئیس جمهور و نوبخت، رئیس سازمان و مدیریت برنامه‌ریزی کشور بیان داشت: بنشینید و راه حلی پیدا کنید تا معلمان صادق که اهل رانت و رشوه و زد و بند نیستند و تنها جرمشان تربیت فرزندانتان بود بزودی به حقشان برسند.

احمدی سپس به وزارت آموزش و پرورش هشدار داد و گفت: وزارت آموزش و پرورش لطفا منت بگذارید و پس از پرداخت مطالبات فرهنگیان این خبر را رسانه‌ای نکنید چون پرداخت حقوق معوقه جای رسانه‌ای شدن ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آقای روحانی مگر نه آنکه زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و در تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اثرگذار هستند پس چرا در کابینه، مدیریت و اشتغال حضور آنان کمتر دیده می‌شود پس ضرورت دارد که سهم آنان بیشتر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار