فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 12 کیلو و 300 گرم هرویین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: به دنبال خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط افرادی در سطح شهر همدان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی اعضای این باند را شناسایی و روز گذشته در یک عملیات هماهنگ و با استفاده از چند تیم عملیاتی در ورودی شهرستان فامنین خودروهای آنها را شناسائی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند اظهار کرد: همچنین در این عملیات دو دستگاه خودرو توقیف و در بازرسی یکی از خودروها 12 کیلو و 300 گرم هروئین کشف شد.

مهدیان نسب گفت: برخورد قاطع با قاچاقچیان و باندهای سازمان یافته به عنوان یک اولویت ماموریتی اصلی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

گفتنی است؛ سه تن و 568 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 9 ماهه سال جاری کشف شده است، همچنین تیم های پلیس مبارزه در این مدت زمان شش هزار 345 مورد عملیات انجام داده اند که نتیجه آن توقیف 132 دستگاه خودرو ، 29 دستگاه موتور سیکلت و 16 قبضه سلاح بوده است.

انتهای پیام/ت


برچسب ها: همدان ، هروئین ، شناسایی ، قاچاق ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.