عضو کمیسیون بهداشت گفت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در صورت عدم پیگیری مسائل زیست محیطی باید استعفا دهد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن تامینی لیچائی نماینده مردم رشت در تذکر شفاهی خود نسبت به آلودگی‌های زیست محیطی انتقاد کرد.

وی افزود: روزانه هزار تن انباشت زباله در منطقه فراوان دیده می‌شود که این انباشت زباله در زمان بارش هر ثانیه 15 تا 17 لیتر شیرابه آلوده را وارد سفره‌های زیرزمینی می‌کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ادامه داد: معتقدم خانم ابتکار باید پیگیر مسائل زیست محیطی باشد، وگرنه باید از این سازمان استعفا دهد.

وی در ادامه با اشاره به مطالبات فرهنگیان و کارکنان بهداشت و درمان گفت: مطالبات پرستاران نباید مغفول بماند و باید مورد توجه قرار گیرد.

تامینی لیچائی در ادامه با انتقاد از تاخیر در پرداخت بیمه کشاورزان، بیان داشت: متاسفانه یک ریال به بیمه کشاورزان تعلق نگرفته است و بانک‌ها علی‌الخصوص بانک کشاورزی از مردم حمایت نمی‌کند.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه نمایندگان باید به حوزه بانکداری نظارت ویژه‌ای داشته باشند، در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم بانکها کمر مردم را شکسته‌اند و بسیاری از مردم را به خاک سیاه نشانده‌اند که اگر به این مشکلات توجه نشود، مردم متضرر خواهند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، بهداشت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۲ دی ۱۳۹۴
موافقم مسئله محيط زيست مسئله مهمي تا كي به اميد باد و باران بشينيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۲ دی ۱۳۹۴
عملکرد این خانم در دوره های قبل هم ضعیف بوده انتخاب مجدد او فقط اصرار بر همین شرایط نابسمان محیط زیستی کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۲ دی ۱۳۹۴
بالاخره یکی پیدا شد حرف دل ما را زد. این خانمواقعا همه ئچیز را به سخره گرفته.من نمیدونم واقعا نمی بینید کشور همسایه ما یعنی روسیه چطور از محیط زیست خود مراقبت میکنند. من به جای ایشون بودم واقعا کنار میکشیدم و میگذاشتم فردی با صلاحیت این سمت را دست بگیره. دنیای دیگری هم هست اونجا چطور میتونید پاسخگوی مردم باشید؟
آخرین اخبار