استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه‌های استان در برگزاری انتخابات باشکوه مشارکت کنند، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در نشاط سیاسی مردم دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛ سید موسی خادمی  با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات مهمترین پروژه دولت است و کل بدنه نظام موظف به برگزاری انتخابات سالم و باشکوه هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات هفتم اسفند افزود: بالا بردن مشارکت مردم نیازمند بستر سازی مناسب است که تلاش همه جانبه مسئولان و مجریان انتخابات استان ایجاد فضای مناسب برای حضور باشکوه مردم و برگزاری انتخاباتی پرنشاط و کاملا قانونمند است.

وی با بیان اینکه باید نیروهای دلسوز، متعهد و با تجربه در شعب اخذ رأی به کار گرفته شوند، بیان کرد: همه کسانی که در این عرصه وارد می‌شوند باید تلاش کنند تا اصل اجرای قانون انتخابات و سلامت انتخابات مدنظر باشد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیرون آمدن نظر مردم از صندوق انتخاباتی از مهمترین اهداف دولت است و ما هم بر این موضوع تأکید داریم.

خادمی خواستار مشارکت و همکاری رسانه‌های استان در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه شد و خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان مجریان انتخابات و مردم را همراهی کنند تا شاهد انتخابات قانونی، سالم همراه با شور و نشاط سیاسی مردم باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات موجب مستحکم شدن پایه‌های نظام می‌شود افزود: در انتخابات هفتم اسفند سال جاری تمام دنیا انتخابات ایران را رصد و دنبال می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محوریت انتخابات حضور پر رنگ مردم است، تأکید کرد: مجریان انتخابات مقید به رعایت همه ابعاد قانون و اجرای دقیق و صحیح آن هستند.

وی با اشاره به نیازمندی‌های استان در خصوص امکانات برگزاری انتخابات گفت: خودرو، رایانه و بالگرد از جمله نیازمندی‌های استان است که برای تأمین این امکانات اقدامات لازم انجام شده است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: رسانه ، سیاست ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.