رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: 89 برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه دهه فجر توسط هیئت ورزش‌های همگانی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛ محمد‌ علی رهامی افزود : هیئت ورزش‌های همگانی هر ساله با فرارسیدن ایام دهه فجر برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوع و متعددی را برگزار می‌کند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این ایام یادآور تاریخ پر شکوه انقلاب اسلامی ایران است، افزود: گرامی داشت این ایام تنها وظیفه قشر، اداره یا نهاد خاصی نیست بلکه تک‌تک افراد باید در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های این دهه همکاری کنند.

وی تصریح کرد: هیئت ورزش‌های همگانی بیش از 89 برنامه فرهنگی و ورزشی مختلف و متنوع را ویژه دهه فجر تدارک دیده که در نظر دارد با همکاری مسئولان و ورزشکاران، آنها را در مرکز و دیگر شهرستان‌های استان برگزار کند.

این مسئول اذعان کرد: غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، دیدار با ائمه جمعه، شرکت در نماز دشمن‌شکن جمعه، تجلیل از پیشکسوتان ورزش همگانی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و شرکت اعضا در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن از جمله برنامه‌های فرهنگی تدارک‌ دیده این هیئت است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد، اجرای همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مسابقات ویژه کودکان، برگزاری همایش طبیعت‌گردی، برگزاری اردوی یک روزه، برگزاری مسابقات طناب‌کشی، یوگا، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز ویژه آقایان و بانوان، برگزاری همایش پیاده‌روی ویژه روشندلان، معلولین و جانبازان و اجرای ورزش صبحگاهی ویژه آقایان و بانوان در یکی از پارک‌های شهر را از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی دهه فجر امسال عنوان کرد.

رهامی تبیین کرد: این برنامه‌ها از 12 بهمن‌ماه توسط هیئت‌های ورزش همگانی هم‌زمان در سراسر استان برگزار شده و تا 22 بهمن ادامه دارد.
انتهای پیام /گ
برچسب ها: برنامه ، دهه فجر ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.