با اعلام فدراسیون کشتی ، "سامان عزیزی" و "محمد ابراهیمی" دو ورزشکار فرنگی کار کردستانی در رقابت های بین المللی جام تختی شرکت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، سی و ششمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد،فرنگی و پهلوانی جام تختی پنج شنبه و جمعه 24 و 25 دی ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

بر اساس این گزارش ، سامان عزیزی و محمد ابراهیمی دو کشتی گیر عنوان دار کردستانی وزن 85 کیلوگرم با اعلام فدراسیون در این رقابت ها به مصاف حریفان خود می روند.

محمد ابراهیمی حضور در رقابت های جوانان جهان و مدال طلای قهرمانی آسیا و سامان عزیزی نیز شرکت در مسابقات باشگاه های جهان و کسب عناوین مختلف بین المللی و کشور را در کارنامه ورزشی دارند.

در این رقابت 16 کشور تاکنون اعلام آمادگی کرده اند و ارمنستان، اوکراین، مجارستان، بلاروس، آذربایجان و مغولستان از جمله کشورهای مطرحی هستند که در کنار تاجیکستان، مراکش، الجزایر و ترکمنستان حضور آنها در رشته های آزاد و فرنگی قطعی شده است و کشورهای استونی، بلاروس، مولداوی، گرجستان، لهستان، اوکراین، صربستان و هلند در مسابقات پهلوانی شرکت می کنند.

رقابت های بین المللی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام جهان پهلوان تختی به عنوان مرحله اول انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک برزیل برگزار می شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.