تخلفات رانندگی در 15 استان کشور به طور الکترونیکی ثبت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا  در مراسم آغاز به کار سیستم ثبت الکترونیکی در فارس به‌صورت دست‌افزار گفت:با استفاده از این دستگاهها مراحل ثبت تخلفات رانندگی بصورت الکترونیکی صورت می گیرد و برگه های کاغذی وقبض های جریمه دستی نیز حذف می شود .

 علیرضا جهانگیری افزایش سرعت و دقت در ثبت تخلفات، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان را از مزایای ثبت الکترونیکی اعلام کرد .

به گفته وی در سیستم ثبت الکترونیکی به‌صورت دست‌افزار 15 استان زیرپوشش این سامانه قرار دارند که تحول چشمگیری را در مراکز راهنمایی و رانندگی ایجاد می‌کند.

رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا همچنین از راه اندازی سامانه هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در شیراز با استفاده از دوربین های نظارت شهری و امکانات مونیتورینگ مرکز کنترل ترافیک شهرداری در سطح شهر شیراز خبر داد وگفت: با نصب 137 دوربین نظارتی درون شهر ی از امروز در سطح شیراز کنترل تخلفات در کوتاه‌ترین زمان ثبت و بعد از پالایش از طریق پیامک به فرد متخلف ارسال می‌شود.

رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بیش از 76 درصد تصادفات مربوط به موتورسیکلت‌ها و عابران پیاده است که برای مقابله با این معضل جلسه‌ای با مسئول پلیس راهور گرفته و مقرر شد با نصب این سامانه تمام عبورومرورها کنترل شود تا زمینه‌های تصادف کاهش یابد.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.