معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز، در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی مرند، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ و هنر نیازمند حمایت جدی مسئولین و تلاش و پشتکار هنرمندان است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محرمی افزود: وظایف و تکالیفی که بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشته شده است هیچ تناسبی با اعتبارات کم و اندک تخصیصی به این حوزه ندارد و تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید در این حوزه نیازمند حمایت جدی مسئولین است .

وی افزود: عملکرد و دستاورد انقلاب هم در توسعه و تجهیز فضاهای فرهنگی و هنری و هم در بعد محتوا و برگزاری برنامه ها و جشنواره ها در حوزه های مختلف بسیار درخشان  و پربار است.

محرمی تصریح کرد: واگذاری امور به انجمنهای فرهنگی و هنری و متخصصان امر در این حوزه از یک طرف  و آماده سازی زیر ساختهای لازم برای بهره مندی همه مردم استان از امکانات و تولیدات فرهنگی و هنری از طرف دیگر از اساسی ترین و محوری ترین برنامه های اداره کل می باشد که به همراهی و همکاری مسئولین، مردم و هنرمندان این امر محقق خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه برگزاری سه جشنواره در طی دو ماه نشان از پتانسیل و ظرفیت بالای شهرستان مرند در حوزه فرهنگ و هنر دارد، تاکید کرد:  تفاوت جشنواره اول تا جشنواره  یازدهم هنرهای تجسمی  مرند و تعداد آثار رسیده به جشنواره نشان از اقبال، رغبت و علاقه  هنرمندان و جوانان و مردم سال به سال بیشتر می شود به طور که امروز هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی شاهد پیشرفت در این عرصه هستیم.

در این آیین در بخش موضوعی، رومینا رحیم زاده به عنوان نفر اول، وحید یاری به عنوان نفر دوم و حامد نصیری به عنوان نفر سوم معرفی شدند و همچنین از زینب سلطانی ، سینا فرج نژاد و آیسا اسدی تجلیل شد.

همچنین در بخش آزاد،خانم شبنم کسائی به عنوان نفر اول، جلال زلفی به عنوان نفر دوم و رومینا رحیم زاده به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

گفتنی است :علیرضا حسینی صدر ، محبوب حبیب وند و مقصود استادی داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.