دبیر ستاد توسعه علوم و فن‌آوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی از افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلول‌های بنیادی تا مرز 50 شرکت خبر داد.

امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فن‌آوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طی هفت ماه گذشته و با تغییراتی که در ساختار این ستاد ایجاد شده تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان که ثبت شده‌اند چند ده برابر شده و اکنون از مرز 50 شرکت گذشته است.

وی در ادامه افزود: این شرکت‌ها پس از ثبت خود سعی بر فعال‌سازی قیمت‌های تجاری خود داشته و با تجاری کردن محصولات دانش‌بنیان خود در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در این عرصه فعالیت می‌کنند.

حمیدیه با بیان اینکه نخستین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی که با همکاری ستاد توسعه علوم و فن‌آوری سلول‌های بنیادی برگزار می‌شود،تصریح کرد: یک بخش از برگزاری این جشنواره به بخش نمایشگاهی اختصاص یافته است.

وی تأکید کرد: در بخش نمایشگاه اختصاصی، شرکت‌های دانش‌بنیان به ارائه و معرفی دستاوردهای خود در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی می‌پردازند.

دبیر ستاد توسعه علوم و فن‌آوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری تصریح کرد: ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی یکی از 14 ستاد معاونت‌ علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری است که تاکنون بیش از 20 کار‌گروه تشکیل شده و شعبه‌های این ستاد در بیشتر استان‌های کشور راه‌اندازی شده است.

حمیدیه خاطرنشان کرد: هدف اصلی ستاد توسعه علوم و فن‌آوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ترویج این علم و ترویج آن در جامعه است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار