سرپرست اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان قزوین از افتتاح 5 مدرسه‌ی جامع محیط زیستی در این استان تا پایان سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛سیاوش شمسی پور اظهار کرد: در بهمن ماه سال 92 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، چهار مدرسه سبز در قزوین افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین استراتژی برای حفاظت از محیط زیست، توسعه‌ی آموزش‌های محیط زیست است، افزود: محیط زیست از مسیر آموزش امکانپذیر می‌شود و آموزش  زیست محیطی باید از سن دانش آموزی آغاز شود.

شمسی‌پور تصریح کرد: دانش‌آموزان در آینده می‌خواهند سکان کشور را در دست بگیرند؛ محیط زیست در رشد این آینده‌سازان اثرگذار است.

سرپرست اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان، با اشاره به اینکه 4 مدرسه‌‌ی جامع محیط زیستی در استان وجود دارد، اضافه کرد: این اداره‌ی کل متعهد شده است در سال تحصیلی جاری 5 مدرسه‌ی جامع محیط زیستی اضافه کند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این کار با توجه به شاخصه‌هایی که وجود دارد، با مشارکت بخش خصوصی در حال رایزنی هستیم، تا تعداد این مدرسه‌ها به جمع مدارس محیط زیستی استان اضافه شوند.

انتهاي پيام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.