وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي درباره ديدار سه ساعته خود با دبير کل حزب الله لبنان گفت؛ شخصيت بزرگ سيد حسن نصرالله به لطف الهي به دست آمده است و ساختگي نيست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر سيد حسن هاشمی در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما افزود: حدود سه ساعتي ميهمان ايشان بودم و ايشان هم خيلي محبت داشت.
 
وي ادامه داد: علاقه مندي که در جهان اسلام و کشورهاي مختلف از جمله ايران نسبت به شخصيت ايشان است ساختگي نيست و رسانه و ديگران تاثير ويژه اي در اين علاقه مندي ندارند.
 
هاشمي گفت: اخلاص، ارادت، شجاعت، پايداري و پايمردي ويژگي هاي آقاي سيدحسن نصرالله است که اين صفات با زحمت و ممارست و البته با لطف الهي به دست آمده است.
 
وزير بهداشت افزود: من ايشان را شايد 33 يا 34 سال پيش ديده بودم، موقعي که جوان 22 ساله اي بود و تازه امام جمعه بعلبک شده بود.
 
هاشمي گفت: آنچه که در اين ديدار بارز بود همان اخلاص، شجاعت و در عين حال تواضع ايشان بود، در حاليکه شخصيت و موقعيت اجتماعي ايشان خيلي با آن روزها فاصله دارد.
 
وي افزود: آن تواضع و آن صفاي باطن سيد حسن نصرالله و اميدواري ايشان به لطف و رحمت الهي و آينده انقلاب اسلامي خيلي براي من عبرت آموز و جالب بود.
 
وزير بهداشت در بخش ديگري از سخنانش ادامه داد: اطلاعات ايشان راجع به ايران، منطقه و معادلات بين المللي خيلي بيشتر از ماست و اين هوشمندي، اطلاع و تحليل درست باعث شده است که الحمدالله مقاومت روز به روز بتواند موقعيت هاي بهتري را کسب کند.


منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۱ دی ۱۳۹۴
خداوند طول عمر به هرچه سیداست بدهد بخصوص رهبر عزیز ایران واقاسیدحسن نصراله