تیم ملی فوتبال امید سوریه با هشت بازیکن ملی‌پوش بزرگسالان به مصاف ایران می‌آید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی امید ایران در حالی از ساعت 17 سه‌شنبه در افتتاحیه رقابت‌های قهرمانی امیدهای آسیا در ورزشگاه 13 هزار نفری جاسم‌بن‌محمد دوحه به مصاف شاگردان مهند فاخر در تیم امید سوریه می‌رود که حریف قرمزپوش کشورمان از هشت بازیکن ملی‌پوش بزرگسالان در ترکیب خود استفاده می‌کند.
 
عمر خریبین 21 ساله ستاره خط حمله تیم الظفره امارات که سابقه حضور در المنا عراق، نادی القوا الجویه عراق و الوحده امارات را دارد در 25 بازی برای تیم بزرگسالان عقاب‌های صحرا 11 بار موفق به بازکردن دروازه حریفان شده و کارشناسان او را ستاره آینده فوتبال سوریه می‌دانند.
 
محمود مواس هافبک تهاجمی تیم الکرامه سوریه با سابقه بازی برای الدفا بحرین، العربی کویت و الفیصلی عربستان و 15 بازی و 3 گل زده برای بزرگسالان سوریه از امیدهای مهند فاخر برای برتری مقابل ایران به شمار می‌رود.

موید عجن مدافع چپ تیم ملی امید سوریه نیز در تیم ملی بزرگسالان این کشور 17 بازی  انجام داده  و یک گل به ثمر رسانده است بازیکن کنونی تیم نادی القوا عراق سابقه بازی در الخور قطر، نفت جنوب عراق و الوحده سوریه را دارد.
 
حسین جواید دفاع راست تیم الزورا عراق تاکنون 12 بار برای تیم بزرگسالان سوریه به میدان رفته است.

حمید میدو هافبک دفاعی تیم نادی القوا عراق نیر تاکنون 12 بار پیراهن سرخپوشان سوریه را به تن کرده است.
 
عمر میدانی مدافع میانی المنا عراق در 9 بازی ملی یک یک بار موفق به بازکردن دروازه حریفان سوریه ده است الوحده سوریه دیگر تیمی است که میدانی سابقه حضور در آن را دارد.
 
مومن ناجی هافبک تیم پلیس عراق نیز تاکنون یک بازی ملی برای عقاب‌های صحرا انجام داده است.
 
عمرو جنیات مدافع راست الکرامه سوریه نیز 2 بار پیراهن سوری‌ها را در بازی‌های ملی به تن کرده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار