عضو تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: آمادگی بالایی دارم و فکر می کنم می توانم سهمیه حضور در رقابتهای المپیک 2012 ریو را کسب کنم.

محسن بهرام زاده در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  افزود: حدود سه ماه در بوشهر تمرین کرده ام و میزان آمادگی ام 90 تا 95 در صد است و تلاش می کنم جزو مسافران المپیک برزیل که تابستان 95 در ریودوژانیرو برگزار خواهد شد باشم هدفمان در این رقابتها کسب مدالهای رنگارنگ است فرقی نمی کند چه کسی این مدال را بگیرد مهم این است که پرچم کشورمان به اهتزاز دربیاید.

وی تصریح کرد: این مسابقات از سطح کیفی و کمی بالایی برخوردار است و کشورهای حاضر بهترین نفرات خود را شرکت می دهند .

بهرام زاده در ادامه گفت:مهمترین رقبای ما در وزن 105+روسیه است در این بین وزنه بردارانی از گرجستان و استونی نیز در این دسته حریفان قدری به حساب می آیند.

وی عنوان کرد: به خاطر معده درد 6 ماهی در حال مداوا بودم خوشبختانه هم اکنون بیماری ام بهبود یافته است و مشکل خاصی ندارم و با آمادگی بالا وزنه می زنم.

بهرام زاده یادآورشد: تمرینات آماده سازی تیم ملی از 22دی در تهران آغاز خواهد شد و من امشب از بوشهر راهی محل اقامت ملی پوشان خواهم شد تا فردا در تمرینات حاضر باشم . 
   
وی تاکید کرد: با تصمیم کادر کادر فنی قرار شد که در دسته فوق سنگین در کنار ستاره هایی چون بهدادسلیمی و بهادر مولایی تمرین کنم.

بهرام زاده گفت: از 8سالگی وزنه می زم و17 سالی می شود در این ورزش فعالیت می کنم و 2سالی است عضو تیم ملی هستم .

وی در پایان خاطر نشان کرد: در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا که 2013 در قزاقستان برگزارشد مقام دوم دسته 105 کیلو گرم را به دستاورد و در مسابقات قهرمانی جهان که بازهم در این کشور انجام شد عنوان دوازدهمی را کسب کردم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار