صادقی شهردار منطقه دو قم گفت: یک میلیارد و ۱۴۹ میلیون تومان از اعتبارات استانی برای بازگشایی مسیر بلوار جمهوری در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ این منطقه پیش از اینکه به دو منطقه تفکیک شود از تراکم و جمعیت بسیاری برخوردار بود که بعد از تقسیم بندی، وضعیت مناسب‌تری گرفت.

صادقی شهردار منطقه دو بیان کرد: یکی از مهمترین پروژه‌های شهرداری منطقه بازگشایی ادامه مسیر بلوار جمهوری تا میدان امام حسین(ع) است که در حال حاضر پنج سال است که پروژه به صورت رسمی کلید خورده و با توجه به مشکلات مالی تا امروز طول کشیده است.

وی افزود: با راه اندازی این پروژه بخش عمده‌ای از ترافیک شهری برطرف شده و حتی ترافیک هسته مرکزی شهر و منطقه هفت نیز با راه اندازی این پروژه برطرف خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای بازگشایی مسیر جمهوری تا میدان امام حسین(ع) نیازمند 80 میلیارد ریال اعتبار می‌باشیم که البته این فاز نخست بوده و باید این بلوار تا بزرگراه امام علی(ع) ادامه یابد.

در پایان خاطر نشان کرد: برای بازگشایی مسیر بلوار جمهوری 20 پلاک باقی مانده است که از این تعداد، برای تملک پنج پلاک به توافق رسیده‌ایم و تملک 15 پلاک نیز نیازمند اعتبار است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.