معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته اعتباری که مصوب شده بود 40 میلیارد تومان بود، که خوشبختانه امسال به 100 میلیارد تومان رسیده است.

رئیسی معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دولت سهم خود را در اعتبارات مربوط به مشارکت در ساخت مدارس در زمینه‌ی پروژه‌های خیرین، تقویت کرده است و در سال گذشته حدود 40 میلیارد تومان اعتبار مصوب ما بوده است که امسال به 100 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و با صحبت‌هایی که با مسئولین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صورت گرفته، قول داده شده که این بخش تقویت شود.

وی با بیان اینکه هر سال دولت اعتبارات مربوط به مشارکت در پروژه‌های خیرین را تقویت می‌کند؛ادامه داد:  بخشی از اعتبارات سایر طرح‌های وزارت آموزش و پرورش صرف انجام تعهدات خیرین می شود و علاوه بر آن فضای جدیدی در زمینه‌ی حضور خیرین باز شده است.

وی در پایان گفت: خیرین به هر نحوی که قابل انجام باشد می‌توانند مشارکت داشته باشند و ما از آنها استقبال خواهیم کرد همچنین ما این آمادگی را داریم که در اختیار خیرین وام هایی قرار بگیرد تا پروژه‌های دولتی را تکمیل کنند و سود این اقساط توسط دولت پرداخت خواهد شد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار